یه روز
تنهاترین
اینو برای هر کس که تنها هست ساختم
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید,,,,اینو برای هر کس که تنها هست ساختم,یعنی واسه همه عاشق ها.

پيوندها
اهـــــــــــل دلان
ALACH!GH
دل نوشته های یک پسر تنها..
خودمون 2 تا
دنياي كلمه هاي من
ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ
عشق من نازی
دانشجویان رشته مدیریت بیجار
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین و آدرس omid.tanhaiee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 26833
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
OmiD

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 1:15 :: نويسنده : OmiD

اگه یه روز یکی دستاتو گرفت و دلت لرزید زیاد عجله نکن......یه روز با دلت کاری می کنه که دستات بلرزه........ 
 

 



نظرات شما عزیزان:

jodi about
ساعت19:57---8 آبان 1391
لعنـــــــــــــــت به همه ضرب المثل های جهان.



هروقت لازمشان داری، برعکس از آب درمی آینــــــــــــد...



مثلا همین حــــــالا ،



که من تـــو را میخواهـم.



و طبق معمول ،



خواستن نـتـوانستن است .....
پاسخ:ghashang bood


amirreza
ساعت15:45---25 مرداد 1391
dadash omid montazeram ha..bazam post bezar :|


mohammadreza
ساعت8:05---22 مرداد 1391
با حس عجیبی، با حال غریبی

دلم تنگته

پر از عشق و عادت

بدون حسادت

دلم.تنگته

گله بی گلایه

بدون کنایه

دلم تنگته

تو جایی که هیشکی

واسه هیشکی نیستو

همه دل پریشن

دلم تنگه تنگه

واسه خاطراتی که

کهنه نمیشن

دلم تنگه تنگه

کنار تو بودن

یه شب شد

هزار شب

که خاموش و خوابن

چراغای روشن

منه دل شکسته

با این فکر خسته

دلم تنگته

با چشمای نمناک

تن و ابری باد

دلم تنگته

ببین چه ساده بدون اراده دلم تنگته

تنگته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: